24

 2011.09.01. 22:03

Nézem a 24 c. sorozatot. Nem új hobbi, régen is szerettem.
De még sosem képesztett el ennyire, mi mindent lehet csinálni 24 óra alatt.
Túllépve persze a fikció határán....
Végiggondolva, Te, Kedves Olvasó, mi mindent csinálsz egy átlagos 24 óra alatt?
Semmiféle propagandát nem indítok a kevesebb televíziózásért (habár megdöbbentő, hogy napi kb 4 órát ülünk a masina előtt) és nem érvelek az aktív kikapcsolódás mellett, de tuti, hogy jól osztjuk be az időnk?
Mert személy szerint én meglehetősen ritkán érzem, hogy okosan osztottam be a napom.
 

Amúgy már épp aludni készültem. De a legszabadabb gondolatok mindig ilyenkor jönnek, és most csodák csodájára nem voltam lusta kinyitni a szemem és leírni ezeket.
Épp azon filozofálgattam, milyen nyelvi megformáltsággal akarom vezetni ezt a blogot.
Hát, válasz az nincsen, csak ötletek és próbálkozások. Remélem a rutin majd megadja a kívánt ívet. :)

Alváshoz:
https://www.youtube.com/watch?v=p5N-gyS-8Cg
 

A bejegyzés trackback címe:

https://megamaz.blog.hu/api/trackback/id/tr223196537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása